Klubing se vratio u grad Zagreb, i to baš kada smo se zabrinuli da su promotori od očaja odlučili svoju energiju usmjeriti na obalu, jer metropoli nema spasa od šatora , zabavnjaka i kobasica. Ipak, jesen u glavnom gradu iz vikenda u vikend nudi niz vrlo atraktivnih gostovanja (samo da istaknemo neka koja su se zbila, izvrstan Party United ili Dave Clarke) i tako detonira šatorske cerade i pruža nadanje da ćemo i mi u Zagrebu možda jednog dana moći pogledati neku recentnu stranu notu na nekom od trgova u gradu (kao što je npr. nastup MGMT-a prošle godine u Mariboru), a ne Maju Šuput i Joleta(da, svjesni smo izbora,da, strah nas je izbora). Budućnost obećava i uvid u jednodnevni festival koji će se dogoditi u Tvornici kulture 25.studenog. Cijela priča je zapravo poznata u Evropi i napokon da vidimo perspektivu i zagrebačkog Electronic Beats festivala.
Riječ je zapravo o glazbenom projektu koji zdušno (prvenstveno financijski) bodri Telekom. Takav program hara po karti Evrope ne samo kroz svoje časopise, web sajt već i kao jednodnevni glazbeni događaj. I tako se i Zagreb svrstao među gradove koji će ugostiti recentnu glazbenu poslasticu. Poslasticu koja zaslužuje da je se pošteno najavi i prezentira. Tako ćemo i učiniti. Kako je ostalo mjesec dana do festivala, najbolje bi bilo ne stvarati kakofoniju već razlučiti nama najuzbudljivije izvođače, dozirati ih i upoznati. Stoga krećemo od momka koji je izvrstan primjer kreativnog umjetničkog izričaja, i to ne samo po glazbi koju stvara, već i po svojem umjetničkom imenu(naravno, hir nošenja maski je prisutan i kod njega).
Producent Orlando Higginbottom je odlučio svoj scensko glazbeni imaginarij nazvati Totally Enormous Extinct Dinosaurs tako da polomi jezik svima koji nisu s engleskog govornog područja, ali i da ih navede da se zapitaju što se događa iza takvog imena. Orlando sam stišće gumbiće na svojim uređajima i pjevuši u mikrofon(ponekad ima i pomoć od prijatelja po vrsti). Uz njega pozornicu u Jurski park pretvaraju i djevojke koje plešu i povremeno preuzmu mikrofon od Orlanda.
Uzbudljivo vrijeme je za glazbu, tako da nećemo niti pokušati staviti u okvire glazbu koju stvara Orlando. Najbolje bi zato bilo da sami poslušate u nastavku i date svoju etiketu, naša je dance-džungla. Usput, u pripremi mu je album, a do sada je objavio niz Ep-ova na kojima je izvršena i intervencija kolega iz branše, i tako pokazuje širinu glazbenog izričaja koju Orlando gaji. Momak iz Oxforda svoju plaću zarađuje na izdavačkoj kući Greco-Roman Joea Goddarda iz Hot Chipa , a njegov talent je osim Joea i Annie Mac prepoznao i Damon Albarn koji ga je pozvao da bude jedan od 11 odabranih producenata na projektu odlaska u Kongo (već smo pisali o DRC music, nadamo se da se i vama sviđa album).
I upravo je, uz njegov kostim, i to uzbudljivo: u Zagreb na EB stiže zvijezda u nastajanju i bolje nam je da se pripremimo za njegov nastup kako bismo mogli pričati svojoj djeci: da, nisam bio u Ksetu na Nationalu već na prvom nastupu momka čije ime neću izgovoriti. Haj'mo napraviti mali uvod što sve možete pogledati i poslušati kod nas na ItsTeaTime. Video za izvrsnu Garden, potom plejadu remikseva(naš favorit je definitivno onaj od Joe Goddarda), pogledati mini dokumentarac o nastupu dinosaurusa na rubu istrebljenja na ovogodišnjem Melt!festivalu, Trouble izvedbu uživo sa svojim kolegom po vrsti, Prehistory I EP i jednu podužu traku svega i svačega. Naravno, i par fotografija. Još jedna sitnica - cijena ulaznice za EB festival je 100 kn u pretprodaji, 120 na ulazu. Stoga uhvatite baku s kolačima što prije.
No comments:
Post a Comment